9.8.2014

MORNING GLORY

Kuten oon ehkä ennenkin kertonut, niin mun mielestä ehdottomasti parhaita on aamut. On sitten kiire tai ei, niin aamuissa vaan on jotakin sellaista toivoa ja odotusta, mistä nautin kovasti. Ja ihan parhaimpia on tietysti viikonloppuaamut, kun ehtii fiilistellä ja ottaa toisenkin kupin kahvia. Me likey!

Tänä aamuna mua ilahdutti erityisen paljon se (sori nyt vaan), että ei paistanut aurinko! Toki harmi tänään häitään tanssivien kannalta, mutta mulle kyllä passaa. Ottokin on ollut päivisin niin sekaisin helteestä, että on raukka kaivanut kaapeista sisukset eteisen lattialle, jospa vaikka sitä kautta sitten pääsisi ulos..  
Tää viikko on hujahtanut jotenkin ihan huomaamatta ohi, joten on ihana pysähtyä hetkeksi ja keskittyä tähän hetkeen. Kaikenlaista on mahtunut taas viime päiviin. Vietin luvattoman paljon toimetonta vapaata. Tiiätkö sellaista, kun pitäisi tehdä kaikkea, mitä muulloin ei ehdi, mutta koska ei osaa päättää mitä tekisi ensiksi, niin päätyy olemaan tekemättä mitään. Siinä mä oon hyvä. 

No kyllä mä pyörähdin vähän töissä ja eilen kävin pikkasen sovittelemassa eräänlaisia pukujakin. ;) 
Samalla siis äärimmäisen lötkö, mutta silti kerrassaan jännittävä viikko!
Oon lähiaikoina taas ihan totaalisesti hurahtanut noihin Metro-lehden ristikoihin. En edes muistanu, että tossa melkein väkipakolla aamuisin käteen tungetussa lehdessä on ristikko, sillä yritän väistellä työmatkallani kaikkea puhuvaa, mikä saattaisi viivästyttää matkantekoani tai köyhdyttää palkkapussiani. Eräänä aamuna kuitenkin vapaaehtoisesti noukin lehden telineestä matkaani ja muistin, kuinka rattoisasti lukioaikaiset junamatkat kuluivat ristikkoa täytellen. Nykyään lunttaan lopulta kaikki oikeat vastaukset toiselta sivulta ja saan sen hyvillä mielin täytettyä.  
Sellainen viikko se ja tällaista tänä aamuna. Mitäs sun viikonloppuaamuun kuuluu?

Suski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!