18.8.2014

SISUSTUSHIMOTUKSIA

Voihan flunssa sentään. Meikä sairastaa kotona ja koko maanantai on mennyt vain levätessä ja parannellessa. Mulla on aina, noh ihan kirjaimellisesti sairaan paha mieli, jos joudun jäämään töistä pois. Eilen alkanut kolotus vei musta kuitenkin voiton. Viikonloppu oli sitten sitäkin mahtavampi, nimittäin H kävi lauantaina kipaisemassa marathonin ja vielä alitti oman tavoiteaikansa. En voisi olla ylpeämpi, melkeinpä voisin vaikka tirauttaa pienen onnen kyyneleen as we speak. :')

Tänään sohvalla lepäillessä yks harvoista viihdykkeistä oli tietysti shoppailu. Löysin paljon kaikkia himotuksia, joita mielelläni klikkailisin meidänkin olkkariin, joka on viime aikoina ollut kyllä melkoisen muutoksen kourissa. Jännä nähä, että onko siellä tilillä enää mitään, kun joskus pääsen tolpilleni täältä sohvan pohjalta. Hyvin paljon toivon, että on, nimittäin lauantaiaamuna suunnataan siivet kohti Berliiniä. Täpinät!

Mun sisustusintoilut on aina vähän tämmösiä sesonkiluonteisia ja varsinkin nyt syksyn tullen on taas kiva vähän (paljon) myllätä paikkoja kuntoon kotona. Kivasti lähtee vaihtoon vanhat jutut, mutta kerropas mulle mihin mä tungen ne entiset? Ei taida ihan olla sekajätettä. Nää on mulle aina vähän kinkkisiä paikkoja, en kehtaa edes kertoa mitä kävi meidän joulukuusen raadolle...

Seuraavat asiat voisin aivan tosi mielelläni ottaa, ellen näitä jopa tietyllä tavalla tarvitse. Kuka nyt pärjäisi ilman päheetä metallitarjotinta tai milloin koristetyynyjä on muka koskaan ollut liikaa? (Paitsi meillä koko ajan.)


Miksi muuten mattojen pitää olla niin kalliita? Muutaman illan tutkiskelun perusteella oon tullu siihen tulokseen, että voisin ihan mielelläni vuorata vaikka kämpän joka kolkan ihanilla, persoonallisen kuvioisilla matoilla. Mutta ei opiskeluihmisellä ole semmosia euroja, perhana. Tulin nyt kumminkin tarvekartoituksen (tai halukartoituksen) kautta tilanneeksi ainakin ton melkeinpä jo klassikko-Pandoran. Ikean ruutukuosi jäi vielä ehkä-listalle. Saatan kyllä jossain perjantai-illan sisustuspöhinässä käydä sen myöhemmin hakemassa, sano mun sanoneen. 

Nettishoppailujen jälkeen koittaa se kiva vaihe, kun saapumisilmoituksia alkaa puskemaan ovista ja ikkunoista, eikä oikeen pysy enää kartalla että mitä piti hakea ja mistä. Tänään mua lähestyi ainakin Hobby Hall, josta olin ilmeisesti viime viikolla tilannut eteiseenkin maton. Ihan kiva, kunhan pääsisin sen joskus tervehdyttyä sieltä hakemaan. 

Päivän paras yllätys oli muuten Emmerdalen kesätauolta palaaminen, wohoo! Sentään jotain iloa tänne sairastupaankin. Ja kyllä, se on parasta arkipäivien viihdettä. Toisin väittävät ei oo vaan kattonu sitä vielä tarpeeks monta vuotta.

Nyt meen juomaan teetä, muista syödä paljon vitamiineja ni pysyt sinä ees terveenä. :)

Suski  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!