5.7.2014

VIIKON VILINÄÄ

Arki on rysähtäny meille nyt ihan kunnolla, nimittäin molemmilla alkoi taas työt ja kellokin soi aamuisin jo 5:30. Arkeen paluu on vaatinut taas snadisti totuttelua ja aika ei oo meinannut riittää ihan kaikkeen (kuten kirjoittamiseen), mutta paljon kivaakin on tähän viikkoon mahtunut. 

Aamuherätysten vastapainoksi olen piristänyt itseäni ihanien ihmisten seuralla. Ehkä parasta mun työssä on se, että myös arkena voi nauttia laiskoista vapaa-aamuista, frendien treffailusta ja auringonpaisteesta (nyt kun sitä on), eikä aina tarvitse odottaa viikonloppuun. Torstain vapaapäivä täyttyikin päivällisajan puolelle venyneistä lounastreffeistä tärkeän ystävän kanssa ja jätskin ja teen siivittämistä höpötyksistä toisen rakkaan ystävän kanssa. Tälläisistä ihanista kohtaamisista saa energiaa koko viikoksi! :)



Ja iso rasti seinään! Toisin kuin lupasin, en ole jaksanut panostaa kesällä juuri lainkaan treenaamiseen, mutta eilen sain raahattua itteni salille pitkästä pitkästä aikaa. Alotettiin kevyesti rinta-ojentaja-treenillä, mutta silti onnistuin kipeyttämään lähes pelkästään epäkkäät. Valitan aina H:lle mun itsestään kasvavista epäkkäistä (jotka ei ole niin mieluisat), mutta nyt oon alkanut huomaamaan, että melkein kaikki mun tekemät yläkropan liikkeet ottavat ainakin välillisesti epäkkäisiin. Jännä, syy taitaa löytyäkin mun treeniohjelman tekijästä H:sta, jolla on sattumoisin itellään menossa aika raivokas epäkäsprojekti.  


Superherkulliset smoothiet on olleet tän viikon aikaisten aamujen pelastus. Laittakaapas blenderiin banaania, mustikoita/mustaherukoita/puolukoita, teelusikallinen raakakaakaojauhetta ja makeuttamatonta mantelimaitoa. Yummy!


Huomenna on edessä vielä mukava sunnuntaivuoro, kunnes tää viikko ois pulkassa. Tai ei pulkassa, vaikka sup-laudassa. :)

Ihania viikonlopun rentoiluja kaikille!

Suski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!