8.5.2014

Iltasaleilua ja asukriiseilyä

Meillä oli tänään H:n kanssa varsinainen yösali, nimittäin maltettiin lähteä vasta puolen yön jälkeen kohti kotia. Otin tänään melko rennosti, koska olin jo valmiiks väsynyt iltavuorosta, mutta kyllä nyt aina vähän rintaa ja ojentajaa jaksaa tehä. Ja pääsinpähän taas pitämään tota mun uutta ihanaa pinkkiä treenitoppia. Kyllä pirteät ja laadukkaat treenivaatteet vaan lisäävät treenimotivaatiota, vai mitä mieltä olet?

Salilla oli yllättäen aika hiljaista, vaikka yleensä siellä on tupa täynnä porukkaa lähes mihin kellonaikaan tahansa. Ja kun ei ollut kanssatreenaajia ärsyyntymässä, niin maltettiin napsasta parit kuvat.


 (..no okei, oli yks kanssatreenaaja)

 Oon totaalisen rakastunut tähän Camelbakin juomapulloon. Se kulkee mun mukana myös koulussa ja duunissa. Oonkin saanut huijattua itteni lisäämään vedenjuontia tän herkullisen värisen vesipullon houkuttelemana.



Tahattomat littipeukut on jees

Mulle on alkanut pukkaamaan päälle melko paha asukriisi viikonlopun häiden vuoksi. Mitäköhän ihmettä sitä uskaltaisi laittaa päälle, kun luvassa voi olla joko keväthellettä, kylmää viimaa tai vesisadetta. Mekkohan sen tietysti pitää olla, mutta pitkä vai lyhyt, ohut vai paksu? 
Ja mitä sen päälle? Bleiseri vai bolerotyyppinen ratkaisu - tai jopa huivi? Ehdotuksia, anyone? 

Ja mikähän siinäkin on, että kun olen pyörinyt kaupoilla etsimässä mekkoa, niin kaikkein kiinnostavimpia ovat tietysti ne valkoiset.

Mutta nyt, kauniita unia!

Suski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!