2.5.2014

Synttärikekkereillä

No nyt pläjähtää oikein olan takaa päivän asua! Tultiin just äidin synttärijuhlilta ja mun sisko pääsi nappaamaan illan juhla-asusta kuvia. Mun seeprapökät pääs jo toistamiseen käyttöön kun ne on vaan niin mukavat jalassa ja aika veikeen näköiset. Huomasin just, että oon ottanu aikamoiseksi luottotakiksi ton niittikoristeisen nahkatakin ja voisin pikkuhiljaa kävästä jo takkikaupassa. Oon kyllä tykännyt siitä tosi paljon ja se onkin ollut todella ahkerassa käytössä.


Svetari Warp, ballerinat Vagabond, kaulakoru kirpparilta






Alotettiin siskon kanssa jo päivällä synttärikemujen valmistelut kauhealla tohinalla. Päivän teema oli gluteenittomuus ja onnistuttiin leipomaan gluteenitonta pizzaa ja täytekakkua, hyvä me! Meillä taisi olla matkassa vähän ensikertalaisen tuuria. ;)




Huomenna meitä odottaa rento vapaapäivä ja mä aion nukkua ainakin sataan! Hyvät yöt<3

Suski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!